Wednesday, January 07, 2009

Sekeping Gambar Bercerita 2: YAHUDI LAKNATULLAH..!




Yahudi laknatullah,
semakin dunia berdiam diri semakin kuat tembakan kau muntahkan dari picu senjatamu. semakin kuat dunia mengutuk kau semakin galak kau meratah bumi Palestin.
semakin kuat rakyat Palestin menjerit ,
Semakin tinggi senyum kambing Presiden gigi kuning kau.
Yahudi Laknatullah,
Aku minta kau lihat anak-anak Palestin ini,
Aku minta kau lihat anak-anak ini menangis,
Aku minta kau lihat ibu-ibu Palestin menggigil geram,
Geram dengan bencana yang memisahkan mereka dunia dan akhirat,
Yahudi Laknatullah,
Dalam kitabku Al-Quran memperlihatkan kehodohan kau,
Memperlihatkan sumpah laknat kau,
Untuk menghancurkan agamaku,
Menghancurkan bumi Palestin,
Menegakkan agama kau yang laknat itu.
Yahudi Laknatullah,
Telah terbukti dalam kitabku kau akan gembira sepanjang 1500 tahun,
Dan semenjak itu kau lacurkan segala hukum alam,
kau menganggap kaulah pilihan tuhan,
Pilihan alam, pilihan malaikat dan pilihan syaitan nirrajim.
Aku percaya pasti ada cahaya dari hujung langit,
menjanjikan harapan, menjanjikan kemenangan,
Dan kau Yahudi Laknatullah,
Kau juga sedar hari pembalasan itu,
Kau juga akan sedar kekalahan kau hari itu.

3 comments:

gotahlantun said...

Salam.

ORANG YAHUDI..MEMANGLAH...EDEN GORAM BETUL..TAK DAPAT EDEN NAK GAMBARKAN MACAMANO

MEMANG LUMAT EDEN KOJOAN ..
BANGSAT..LAKNAT..CILAKO..

Lord Garam said...

den goram bilo bukak pepo utusan pagi tadi...budak tuh..ya allah den tak tau gambokan camano sodihnyo ibu dio yang tengok.....

pak andak alwi said...

Kalau sokong yahudi tak berdosa , aku akan sokong.Kalau lawan yahudi tak dapat apa-apa aku tak lawan.

Dosa dan pahala sentiasa bersama kita.