Friday, February 18, 2011

Selain Blowjob, 3 Serangkai Juga Kesukaan Anwar


Mengikut keterangan Dr. Seah berkenaan DNA lelaki misteri, hampir pasti menjurus kepada perlakuan 3 serangkai dalam kejadian itu. Lupakan pernyataan 'cubaan' ataupun 'dipaksa' ataupun 'rela' dalam pertuduhan kali kedua ini, yang pasti rekod Sodomi I 1998 menjawab kesilapan teknikal bila 2 hakim membebaskan Anwar pada atahun 2004

Jika mengikut keterangan, maksud perlakuan seks luar tabii Anwar dalam kejadian di kondominium melibatkan seks beramai-ramai. Threesome atau bergilir-gilir lanyak Saiful yang dipukau Anwar untuk jadi lauk pada kejadian petang itu. Mana mana agaknya muka Anwar merasai nikmat diblowjob Saiful. Depan belakang sama saja.

Nak mengelak macam mana lagi, air mani sudah terbukti milik Anwar. Belum lagi beberapa sex partner Anwar diletakkan dalam kandang saksi. Pembeli karipap daging belum lagi berpeluang bertentang mata dengan Anwar. Rasid dan juga Ismail belum lagi berpeluang memberi keterangan.

Rasid get involve pasal Ky Jelly dan Ismail terkena juga pasal dia datang bersama Rasid pada petang itu.  Jika 2 orang ini tidak dipanggil sekali pun, bukti air mani Anwar sudah cukup menjadi tiket untuk Anwar ke Sg Buluh. Pembuktian secara klinikal seperti itu sudah terpakai dari dulu lagi. Seluruh dunia dah akui ketepatan ujian klinikal DNA.

Kalau petang itu, Rasid ditugaskan membawa Ky Jelly dan kondom Durex pasti Anwar selamat di dunia dan hanya boleh menerima hukum di hadapan Allah S.W.T.

Sapa pun tak tau.

1 comment:

Anonymous said...

Andai kata yg airmani yang xdikenali itu ada air azmin...wow pasti meletop PKR sbb permainan adik beradik anu,min ngan adik epul