Thursday, January 19, 2012

Ahlul PAS Sengaja Gantung Banner Untuk Hina Nik Aziz



Ntah mana punya kutu printing yang geram dengan Nik Aziz

Jika dilihat pada banner diatas adalah program 'TtEMU MATA ANAK KELATE'. Sekali lalu, kita takkan perasan kecacatan pada banner itu tetapi jika dilihat betul-betul ada simbol SALIB diantara huruf T dan huruf E.

Nak kata kerja cybertrooper UMNO yang tokok tambah adalah tak logik. Cuba buang simbol SALIB antara T dan E dan lihat apa yang berlaku. Ia akan jadi T EMU. Macam ada gap antara 2 huruf itu. Apahal printing dan ahlul PAS bingai sengaja nak buat macam tu.

Apa maksud ini?

Untuk printing banner seperti ini adalah pasti ahlul PAS yang buat dan sudah pasti kedai printing itu adalah kedai yang menjadi regular produce untuk program Kerajaan Negeri SELANGOR. Bingai juga ahlul PAS yang terima banner dan pasang tak semak kecacatan banner.

For sure printing banner ini SENGAJA dibuat begitu untuk menghina Nik Aziz dan perjuangan PAS. Ia betula...PAS pun dah jadi liberal dan melebihkan ekstremis Kristian.

1 comment:

Anonymous said...

Saya kebetulan terbaca blog sedara....
Sedara jangan la fitnah & tulis sembarangan....
Huruf 't' tersebut memang sengaja ditulis kerana menggunakan loghat kelantan...dan tiada kaitan dengan salib seperti apa yang sedara gembar-gemburkan...
Maksud ayat 'TtEMU MATA' ialah bertemu mata...

Sekian,
Allah a'lam