Friday, February 25, 2011

Merlimau: Nik Aziz Restu Calon Merokok.

Ulang semula apa yang dikatakan Nik Aziz menjelang PRK Galas. Itulah bila kata pada budak-budak PAS depa ini munafik ala-ala anarkis depa marah.
Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, antara kriteria calon PAS bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas adalah kalangan mereka yang diterima penduduk seperti tidak merokok, tidak meninggalkan solat dan tidak pernah berpoya dengan perempuan.

“Kalau merokok saya memang tidak boleh terima untuk jadi calon,” kata Nik Aziz.

“Itu kena bagi tau awal-awal kerana merokok ini boleh merosakkan segala-galanya dan tidak ada doktor baik Islam atau kafir mengatakan rokok ini baik.
Nauzubillah

Ini sikap orang munafik. Macam itu standard PAS, menipu adalah untuk kepentingan diri sendiri. Asal boleh semua mahu dilanggar. PAS tak tahukah Allah tak suka orang munafik.

Tapi sebelum Yuhaizad Abdullah diumum calon untuk bawa cabaran PAS di Merlimau, adakah pemimpin PAS membisik ke telinga Nik Aziz calon ini kuat merokok?


For sure tiada....

Sapa-sapa yang boleh snap gambaq calon tengah merokok lepas pekena asam pedas kat Umbai atau pekena Nasi Lemak Kukus Ayam Goreng  kat Din Corner Jasin dah kira bagus untuk spin kemunafikan perjuangan PAS.

6 comments:

JIWA ANAK MUDA said...

salam bro. tolong le linkkan blog teman kat blog bro. teman dah linkkan blog bro kat blog teman. Bersama kita menentang penjajahan DAP celako! tq bro

Anonymous said...

Aku cabar keluarkan gambar calon pas ni merokok.ko main tudoh takde bukti lagi teruk.Sekadar cakap sedap jela..ko jawab la kat akhirat nanti...keluarkan ayat quran konon.ceh.

Anonymous said...

Calon Pas hisap rokok, jika ada bukti apa Sdr nak buat ?

Anonymous said...

Apa Nik Aziz nak risau tentang merokok....sedang dia sanggup berketuakan TOKOH SODOMI...

Unknown said...

Salam LG. Tolong link portal aku kat hang.

link :http://www.flowersofnation.my/index.php/berita-utama/politik

Thnak u in advance dari Zul..Wassalam

sahabat gunung said...

Tak baik menuduh cam tu .... Nik Aziz kan baik bro... Dia boleh maafgkan orang walaupun lepas membalun bini orang ....

Tapi dalam masa yang sama .... Nik aziz jugalah punca Pas kalah 2 kali semalam .... http://www.sahabat-gunung.com/2011/03/nik-aziz-punca-pas-mu-kalah-2-0.html