Thursday, December 16, 2010

Ummi Hafilda Dedah Timb. Presiden PKR Anak Derhaka.


Bab barang naik harga boleh di spin sampai terpikiaq kerajaan nak 'kapor' duit rakyat tapi bila Wikileak booming Anwar komfom kaki jubur senyap dan terima bulat-bulat spin Anwar di orkestra menipu pentas ceramah

Bagus juga bila kemunculan semula Ummi Hafilda mengentel-gentel kerandut Anwar dengan beberapa pendedahan yang tidak diketahui oleh rakyat marhaen sebelum ini. Kita boleh andaikan Ummi ibarat 'pesuruh' yang diutuskan Allah untuk dedahkan kemungkaran Anwar 12 tahun dulu.

Pasal kalu tidak sebab surat keramat itu maka dah lama Malaysia tergadai kerana rahsia stor kunyit Anwar sudah disimpan oleh Amerika.

Mana ada lagi manusia yang berani macam Ummi Hafilda dan Saiful di Malaysia ini? Dugaan dan cabaran yang dihadapi sangat hebat.

Ummi dedahkan dalam blognya pasal kederhakaan Azmin Ali, Timb. Presiden PKR dan juga bakal Timb. Perdana Menteri versi Melayu jika ditakdirkan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri.
Kalau kita anak yang baik, yang hebat, even kalau tengah jumpa Obama sekalipun, panggilan mak lebih penting dari segala-galanya.At one time office keadilan depan rumah mak je , ada ke kau jengah dia sehari sekali ke, seminggu sekali ke, sebulan sekali ke ada, hampeh, mak tengah siram pokok nampak kau lalu siap lambai lagi, ada kau kesah, nak berhenti, semata-mata kau angin masa tu mak sokong aku, apa punya anak , mak pun kau nak heret dalam kancah politik kotor kau, berapa tahun kau tak pijak rumah, even masa mak sakit, tapi kau memang plastik, ibarat anjing terkepit, tuhan maha kaya,

bila kau kena hukuman penjara 18 bulan kerana bagi keterangan palsu, lepas jamin pandai pulak kau berlari balik cari mak cium lutut menangis-nangis siap suruh mak mandikan bunga tolak bala,siapa yg derhaka,bila ada problem melutut bagai nak gila menangis-nangis mintak mak tolong buat solat hajat tiap malam,

Namun ibu juga tak mampu menolak takdir.Ibuku seoarang yg tabah, yg kuat sebab itu Allah memberinya ujian yg cukup hebat.Semoga Allah memberi jutaan rahmat di atas kesabarannya menghadapi ujian yg cukup hebat ini.

bahkan ketika azmin nak ke mekah tahun lepas apa pesanan ibu saya kepada dia AZMIN BERTAUBATLAH yg menyebabkan azmin naik angin dia kata kenapa perlu dia bertaubat dia tak berdosa punya angkuhnya pada ibu sendiri pun dia nak kencingkan.Kakak saya yg kedua pun baru balik mekah nama intan dia kata dia menangis dan berdoa di depan kaabah supaya azmin diberi hidayah insaf di atas segala dosa dosanya. Kak Long saya pun baru 3 hari lepas sebelum berlepas ke India ada kata dia tak keberatan kalau ada wartawan nak tanya pendapat dia, cuma satu pinta dia sebagai kak long azmin bertaubatlah,pasal politik dia tak pandai nak bercakap kerana dia suri rumah.
Sambung kat sini dan sini

Bagus juga Ummi buka blog dan cerita pasal Azmin Ali yang bercirikan si tanggang. Kasi buka mata sikit ahlul PAS dan PKR yang dok nampak Anwar macam messiah nak selamatkan bumi Malaysia.

2 comments:

Wake UP! said...

Macamana bukan anak derhaka kalau sudah lama tak menjenguk ibubapa semata-mata mengutamakan kekasih sejenis?

Yuseri Yusoff said...

Mohon dipautkan http://yuseriyusoff.blogspot.com/

saya telah memautkan blog saudara di blog list saya.