Thursday, December 31, 2009

Rewind: Desperado Anwar Untuk Menipu Rakyat Malaysia.

Bagaimana Anwar Ibrahim semasa menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri telah menggunakan dan memaksa Polis untuk menipu Dr. Mahathir, UMNO dan rakyat Malaysia apabila salahlaku seks Anwar mula mendapat perhatian sekitar tahun 1997.

1. Pada 11 ogos 1997, jam 5 petang, memo siasatan Ummi dan Surat Pengakuan Bersumpah Azizan diserahkan kepada Dr. Mahathir di Jabatan Perdana Menteri.

2. Anwar Ibrahim menjelaskan bahawa Ummi membuat surat memo sebegitu rupa kerana beliau (Ummi) kononya jatuh cinta kepada Anwar selama dua tahun berturut-turut tetapi beliau (Anwar) tidak membalas cinta romatik ini (macam cerita 'The Fatal Attraction' agaknya). Tetapi bila ditunjuk Pengakuan Bersumpah Azizan, Anwar jadi menggelabah dan panik.

3. Ketika Ummi dan Azizan sedang disiasat oleh Cawangan Khas Polis (SB) dari Bukit Aman, Anwar tanpa disedari telah menalipon Azizan dihadapan tiga (3) orang pegawai/anggota SB dan Azizan telah menguatkan volume suara taliponnya supaya didengari oleh pegawai-pegawai/anggota SB ini. Adalah jelas Anwar meminta merahsiakan hubungan homoseksual mereka dan merayu agar Azizan menafikan sama sekali pada bila-bila masa. Bukti ini tidak boleh disorok oleh Bukit Aman.

4. Ketika disoal siasat oleh polis, Azizan membawa sebuah surah Al-Yasin dan sebuah Al-Quran kecil dan bersumpah dihadapan penyiasat-penyiasat ini tentang kebenaran apa yang telah diperkatakan iaitu beliau telah diliwat (sodomised) tidak kurang dari 15 kali.

5.Pada 16 ogos 1997, Anwar mengarahkan Azmin (Setiausaha Sulitnya dan suami kepada Sheeda) untuk pergi kepada bapanya (Pak Ali) dan menyatakan kepada Pak Ali kononnya PM tidak percaya surat Ummi, PM balingkan surat berkenaan di muka Azmin dan menggugut jika ayahnya (Pak Ali) tidak menandatangani surat yang mengatakan bahawa Ummi adalah anak yang bermasalah maka Azmin akan dibuang kerja.

6. Kerana takutkan PM marah dan Azmin dibuang kerja, Pak Ali telah terpaksa menandatangani surat yang dikehendaki oleh Anwar ini. Sebenarnya segala perlakuan Azmin kepada Pak Ali (bapa beliau) dan surat fitnah terhadap Ummi yang ditandatangani oleh Pak Ali adalah satu rancangan jahat yang telah dirancang oleh Anwar sendiri.

7. Berlandaskan kepada surat Pak Ali ini, pada pagi 17 Ogos 1997, Azmin diarah oleh Anwar membuat laporan polis di Bukit Aman kononnya Ummi sedang melakukan satu "perbuatan jenayah" untuk menggulingkan Timbalan Perdana Menteri.

8. PM pada masa ini berada di Sabah kerana lawatan rasmi dan Anwar berkehendakkan pihak polis membuat "missi khas" secepat mungkin terhadap Ummi dan Azizan sebelum PM balik dari Sabah.

9. Pada 17 ogos 1997, jam 5 petang, berlandaskan laporan jenayah yang di buat oleh Azmin, seramai 30 orang pegawai dan anggota polis lengkap dengan senjata api M-16 telah mengepung rumah Dr. Ristina di Bangsar, pecahkan pintu gatenya dan Ummi telah diheret ke Bukit Aman.

10. Di Bukit Aman, sepanjang malam 17 Ogos 1997 hingga ke pagi 18 Ogos 1997, kedua Ummi dan Azizan telah ditahan dan di 'torture secara psycho' sehingga hampir tumbang dengan menggunakan laporan Azmin dan surat Pak Ali. Polis menuduh Ummi dan Azizan dijadikan alat politik bagi menggulingkan Anwar.

11. Bagi membuktikan bahawa ahli-ahli politik tidak terlibat di dalam usaha Ummi ini, pasukan polis telah membawa Ummi kepejabatnya di Gombak di malam yang saya untuk melihat sendiri segala kertas-kertas catatan dan draf yang Ummi sendiri tulis dengan pensil dan pen dan bukan direka dan dirancang oleh sesiapa yang lain sepertimana yang disyaki. Adalah jelas Ummi membuat memo kepada PM berasaskan keputusan sebulat kata dengan ahli-ahli keluarganya yang merasai perbuatan terkutuk Anwar itu menjadikan Azmin seorang suami yang dayus dan menimpakan penghinaan kepada seluruh ahli keluarga Azmin/Ummi sendiri.

12. Di pagi 18 ogos 1997 kedua Ummi dan Azizan telah diberi kata dua (ultimatum) iaitu samada tandatangan surat untuk tutup kes ini atau merengkok di dalam tahanan ISA selama dua tahun tanpa pembicaraan di mahkamah.

13. Kerana takutkan ugutan penjara dua tahun di bawah ISA, polis berjaya memaksa kedua Ummi dan Azizan menandatangani surat-surat yang diperlukan oleh Anwar bagi menutup pekong, tembelang dan perbuatan munafik beliau ini. Selamatlah skandal yang paling aib, keji dan terkutuk dalam sejarah politik tanahair.

14. Akhirnya Ummi dilepaskan pada jam 11 malam 18 Ogos 1997 dengan amaran keras iaitu jika mereka timbulkan semula skandal Anwar ini, mereka akan terus dihantar ke penjara di bawah ISA.

15. Pada masa yang sama, lima (5) orang pegawai polis telah membawa Azizan ke rumah Anwar Ibrahim dan menggugut Azizan jika beliau tidak minta maaf dengan Anwar pada malam itu juga, beliau akan diseksa dan di penjara di bawah ISA. Kata Azizan selepas peristiwa meminta maaf secara paksa ini: "Empat (4) tahun Anwar Ibrahim main bontot saya, akhirnya saya dipaksa oleh polis melutut meminta maaf kepada manusia binatang ini yang telah menghilangkan nilai diri saya selagi saya masih hidup"

16. Pada 20 Ogos 1997, selepas Mesyuarat Kabinet, Anwar dengan senyum lebar dan sinis membawa surat Pak Ali, laporan polis Azmin, surat-surat pengakuan Ummi dan Azizan kepada Dr. Mahathir dan menyatakan perbuatan Ummi dan Azizan adalah fitnah kepada saya semata-mata.

17. Pada 31 Januari 1998 bersamaan 2 Hari Raya Aidil Fitri, ketika sedang memandu bersama isteri yang mengandung 6 bulan dan dua orang anak, kereta yang dipandu oleh Azizan telah 'dilanggar' oleh sebuah kereta lain yang tidak dikenali. Akibatnya, isteri Azizan bersama anak kandung yang belum lahir (6 bulan) telah terkorban. Manakala Azizan dan dua anaknya telah diselamatkan oleh Allah SWT. Apa yang pelik ialah dua minggu sebelum itu, pada pertengahan bulan Ramadhan, pintu hadapan rumah Ummi telah disimbah dengan darah.Setelah diperiksa oleh pakar kimia, darah tersebut adalah darah seekor binatang (anjing). Sebuah laporan polis yang berkaitan telah pun dibuat mengenai perkara ini.

1 comment:

Anonymous said...

Apakah ni dia species yg kita mahukan jadi pemimpin Negara. Species yg tak tahu membezakan antara halal dan haram? Aljuburi sepatut bersyukur mempunyai isteri Kak Jijah, yg sempurna, manis dan pandai, tetapi jantan2 yg dia gila gilakan. Ada isteri yg halal, tetapi lobang taik, lobang najis yg dia gian giankan. Species yg macam inikah, yg tak reti reti nak bertaubat yg nak jadi pemimpin umat Melayu? Rela buat apa saja, yg harami, yg terkutok dan yg menjijikan, demi temolok dan nafsu serakah binatang. Species yg sanggup menjaja satu dunia memburok burokkan negara, bangsa dan tanahair, kerana busok hati, hasad dengki persis Yahudi mamfuz. Inilah Aljuburi namanya. Selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi mangsa liwat, selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi pengikut kaum Luth, selamatkanlah Tanahair ku dari komunis, pengkianat dan peliwat tegar negara.