Thursday, December 17, 2009

GARAM AWANI: Cetak dan Sebarkan Petikan Komen Mualaf Zionis Melaka Dan Buat Banner Besar-Besar Letakkan Di Hadapan Rumah Nik Aziz

segiperkasa (1 year ago)
Send my regards to YB Lim Guan Eng... He is definitely one of my favourite politicians....

Heard so much nice stories about him...
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/3

Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

Klik [LimGuanEngBlog]

Tokey - TG melihat politik yang dimainkan DAPig sebenarnya genius dan first class kerana memperbodohkan Anwar Ibrahim, PAS dan orang Melayu yang banggakan Ketuanan Rakyat. DAPig memang bijak dalam hal ini, UMNO lebih tahu dan lebih kenal sikap rasis DAPig. Malangnya masih ada pemimpin UMNO yang bodoh menunding jari menyalahkan orang lain. Klik. Disebabkan politik PAS membuang jati diri tanggal 19 Dis ini. TG malas nak tulis lagi..sambung la sendiri...

Tokey - TG cadang cetak dan sebarkan petikan komen Mualaf Zionis Melaka tuhh dan buat banner besar-besar letakkan di hadapan rumah Nik Aziz. Anwar Ibrahim, Ah..! pedulikan orang tua gay tuh..!

12 comments:

YANG GAMBI said...

Salam Tokey, tok guru Nik Aziz bukan tahu ini semua yang tersirat dalam hati DAP komunis ini...... lagi pun Nik Aziz dah terlalu lena dengan janji-janji DAP jadikan dia Presiden Malaysia.....

Anonymous said...

salam,
Kalu mereka bertindak secara halus, kita juga patut bertindak secara HALUS.Kita serang ekonomi mereka.Bagaimana'BUY CHIENESE LAST'

Anonymous said...

BRO...LAIN KALI PRINT SCREEN JE..BARU CHANTEEEKK...

Anti DAP said...

Dol Garam,

print screen tak clear buat copy cam tuh baru clear..

DAPig memang zionis dol cuma Nik Aziz yang buta kayu

ghostWRITER said...

PAS duk masyuk, tido lena bawah ketiak DAPig, PKR plak duk kepingan nafsu nak jadi PM... depa lupa yang DAPig ni merupakan master yang tengah atur buah catur untuk memusnahkan Islam dan Melayu di Malaysia!!!

Anonymous said...

keiklasan kerajaan bn yg ingin melihat anak bangsa berdaya maju berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dgn bangsa2 lain telah di khianati oleh orang2 melayu sendiri...kita sedia maklum kaum melayu masih jauh ketinggalan dari segi ekonomi sebab itu lah kerajaan bn berusaha sedaya upaya mencari kaedah utk menaik taraf anak bangsa melayu supaya berjalan seiring dgn bangsa2 lain, disamping itu juga kerajaan bn tidak pulak berniat utk menjatuhkan dan merampas hak bansa2 lain...berdaya sain adalah sangat baik utk kita supaya sentiasa memperbaiki kelemahan diri,itulah yg kerajaan bn amalkan...cina dan india yg ada bersama umno faham dasar dan perlembagaan negara...tapi cina dap lah yg sentiasa berniat menjatuh kan bangsa melayu dan mengharapkan jenerasi melayu sentiasa bertuan kan mereka...."Tapi yg amat menghairankan knp kah org2 melayu masih ada lagi yg sudi menjadi hamba kpd cina dap ni"!!!...harap2 anak2 melayu yg lahir selepas merdeka supaya berpandangan jauh, jgn terikut dan terpedaya dgn kata2 manis yg di sebalik nya penuh tipu daya utk kepentingan mereka sahaja...berdirilah di landasan yg betul,sesungguh nya kamu lah peluru negara utk menjahanamkan sesiapa juga yg berniat utk memusnah segala hak milik mutlak bangsa melayu di bumi malaysia ini....sherry said

infrared said...

Saranan supaya buy chinese last mmg aku sokong..sebenarnya yg kayakan mereka adalah duit2 melayu..cuba pegi kepasar, pasarraya,kedai kain,eksessori kereta, siapa yg ramai "melabur" kat situ? Melayu! Bangsa mereka "simpan duit", tp bila mati mereka bawa "duit palsu" juga. Jelas Melayu yg kayakan mereka tp kita semua tak berhati busuk mcm mereka yg "buy malays last". Aku dh lama sedar dan akan elakan beli barang dari mereka. Keperluan aku dapatkan drp kedai2 bangsa kita-walau mahal sikit, tp aku puashati kerana mereka sebangsa dan seagama dgn aku. Bila lg kita nk majukan bangsa kita. Nak harapkan mereka? Baca sajalah apa yg berok mualaf zionist tu kata. Kita dh sedar lama hal ni, tp yg lebih penting, semua pemimpin2 Melayu patut lebih sedar lagi, baik dari kerajaan atau dari parti pembangkang sendiri kerana merekalah yg bertanggung mencorakkan negara ini. Bangsa mereka walau pun nampak dlm pelbagai parti tp jika dlm perjuangan bangsa,mereka tidak pernah "menjual bangsa" mereka spt segelintir pemimpin2 bangsa kita. Aku cukup sedih kerana ramai dikalangan kita amat mudah bersekongkol dgn mereka. Dgn hanya kopi secangkir, masaalah mereka kita selesaikan. Begitu mudahnya hati Melayu dicairkan. Bangsa mereka tidak akan maju jika tidak kerana mereka hidup dikalangan Melayu. Cuba mereka pegi ke Jepun atau Korea - mati keringlah mereka dgn jatidiri bangsa itu. Mereka mmg tidak pernah mengerti apa makna berterima kasih kpd tuan tanah Melayu ini. Hidup kebanyakan mereka hanya diselubungi sikap tamak haloba dan sikap rasist yg tidak berkesudahan terhadap Melayu. Hanya kita sahaja yg mengerti akan makna toleransi! Malangnya kita tidak mahu cuba "membalas" tindak tanduk mereka sebagaimana yg mereka amalkan. Bangun dan sedarlah Melayu. Lihatlah disekliling kita - tanah siapa, mobil besar siapa, gedung siapa,rumah mewah siapa dan ntah haper haper lagi yg kita tidak akan terbilang. Tidakkah kita mahu menutup malu kita dgn mengubah sikap kita 360 degree.

Anonymous said...

bro sila print screen cmnt,nanti kalo die dlete baru ade bukti sah
yg ni org ley kate kite edit

Anonymous said...

melayu masih tidur...macam pak lah..zzzz..

Pada perkiraan DAP.,PAS tu hanya kuda tunggangan mereka sahaja atau dengan erti kata "celah gigi " aje..

bangun lah wahai bangsa ku..jangan jadi meLAYU..bersatu lah..

(Ingat tak anda dalam Buku Britainicca: erti MALAYS: The Most laziest people on earth)

zizOu21 said...

tokwy, btoi ka yg tu blog dia kat youtube? kalo la btoi, mmg lahanat la dap ni.. slama ni mmg aku taw dap tu lahanat, tp kali ni puak2 pkr ngan pas dlm PR kena pk sejuta kali sblm terus mnykg lahanat2 tu semua..

emmm..but chinese last mcm susah ja.. bukan xblh, tp agak susah.. boleh ttp boleh.. yang plg mudah bg aku ialah org2 melayu cmua harus sedar yg kita ni hampir tertindas sepenuhnya dengan kebdhn2 pmimpin2 melayu pr sedia ada..

semoga ada tempat lagi utk kita dan keturunan kita d tanah tumpah darah ini.. amin...

PAS bangsat said...

Kesian Melayu masih tetap tidur walau pun dh disengat ular berbisa..teruskan bangsaku, teruskan dgn sikap alpa kamu, sikap mementingkan diri, jgn fikirkan masa depan anak cucu kita!!

Cikgu Esa said...

Salam....berdasarkan perkiraan saya, umat Melayu-Islam akan mengalami kejatuhan dalam dua pilihan raya akan datang (PRU 14)...kalau xpun dlm PRU 13...rebutlah saat, ini, waktu ini, detik ini untuk kita selamatkan umat Melayu-Islam. Visit my web untuk maklumat lanjut