Thursday, April 09, 2009

GM: Cucu Tun Ghaffar Baba?

Anonymous said...

PERAK BANGKIT!!

HATI HATI DENGAN PENGKHIANAT BANGSA DI DALAM BPN. MEREKA MENYAMAR. SAYA SUDAH DAPAT KESAN BEBERAPA BLOGER BPN YANG SUKA GUNA REVERSE PSYCHOLOGY!!

MEREKA MENCARUT..MEMAKI HAMUN..SEMATA UNTUK MEMBUAT AHLI UMNO DAN BN BERTAMBAH BENCI DENGAN KITA!!

SELAMA INI KITA TERPERANGKAP BRO!!

AWASI MEREKA INI SEPETI YB RAZ YANG SEBELUM INI SAYA NAMPAK BERIA-RIA MENGHENTAM UMNO DAN BN DI RUANGAN SIASAH. AWASI EZAM MD NOR,KUDA TUNGGANGAN PKR YANG MENYAMAR MASUK DALAM UMNO. JARUM MEREKA AMAT HALUS. LOKMAN ADAM,GARAMANIS (CUCU TUN GHAFFAR BABA )PUTERI NAFISAH DAN HAMPIR SEPARUH EXCO BLOGGER PEMBELA NEGARA. MEREKA SEMUA TELAH DI ARAHKAN ANWAR LIWATI UNTUK MENGHANCURKAN GERAKAN KITA.

PERCAYALAH!! JIKA KITA LEWAT MEMBUAT ROMBAKAN MAKA KITA AKAN MENANGIS DI KEMUDIAN HARI!!!..

1. GM ambil komen ini dari blog Perak Bangkit. Blogger yang menggerunkan Fuxkatan Riot. Yang menarik GM diangkat sebagai cucu Tun Ghaffar Baba. Hebat betul. Selain itu ada beberapa nama sahabat blog yang turut di'HURUHARA'kan oleh juak-juak yang sedar akan keberkesanan ruangan maya ini untuk menghadapi Fuxkatan Riot.

2. Apa yang GM lihat, kehadiran organisasi BPN di dalam medium ini jelas tidak disenangi oleh Fuxkatan Riot dan taktik kotor yang terpaksa mereka lakukan adalah dengan menimbulkan senario TAHYULISTIK iaitu kononnya terdapat ahli BPN yang bersifat DOUBLE AGENT dengan tujuan untuk merosakkan organisasi ini. Taktik yang selalu digunakan oleh Anwar Ibrahim Munafikun.

3. Untuk juak-juak penjilat anda benar-benar mengelabah.

5 comments:

gotahlantun said...

SALAM BRO,

LAMA AKU TAK LAWAT SINI, KITA DI BPN AKAN SENTIASA PERIHATIN TENTANG PERKARA INI.
AMANAT PANG5 DAN AJK BPN SENTIASA DALAM INGATAN AHLI2.

INSYAALLAH.

Lord Garam said...

Salam Bro,

Perkara ini pernah dibicarakan sebelum ini tetapi janganlah kita cepat melatah kerana disitulah kelemahan kita

Anonymous said...

Tumpang tanya saudara garamanis..

Bukankah saudara pernah buat satu surat terbuka pada pak lah kalau saya tak silap. Yang di siarkan melalui BPN? Benarkah? Saudara ke yang menulis surat tersebut? Sekadar nak tahu.

p/s saudara memang berani.

anak melaka

Anonymous said...

Awas Melayu Sejati (Melayu sesat kerana UMNO sesat).
Hati2 anjing no 1 KJ ni!

Anonymous said...

Salam Bro,
Terima kaseh.... info yang harus kita ambil berat...ia nya datang bukan hanya dari pembangkang saja tapi dari Umno juga kerana maseh ada pihak2 yang maseh tak puas hati yang ingin menjatoh sesama sendiri di atas sebab2 yang tertentu...berhati hati2lah...Selamat berjuang untok agama bangsa dan negara