Thursday, November 18, 2010

Threesome?


Threesome..!
Bukan 'gangbang' jenis main ramai-ramai tanpa kerelaan. Ertinya istilah Sek 377 B Kanun Keseksaan terpakai untuk pertuduhan dalam Sodomi II Anwar Ibrahim.
Maksudnya, kerelaan untuk melakukan seks luar tabii. Saiful merelakan dirinya diliwat.
The Unspinner pernah timbulkan persoalan ini. Dalam laporan doktor Hospital Kuala Lumpur telah mengesahkan terdapat 2 DNA berlainan yang mana salah satu adalah milik Anwar Ibrahim dan 1 lagi masih belum didedahkan kepada pihak mahkamah.
Faktor kelewetan untuk mendedahkan bukti ini adalah kerana rangkaian peguam bela Anwar yang melengah-lengahkan kes perbicaraan.
Jika kita masih ingat, dalam SD Rasid, dia mendedahkan pernah disuruh oleh Anwar untuk membawa KY Jelly beserta seorang lelaki yang dikenali sebagai Ismail. Mengikut kelazimannya adalah luar biasa untuk membawa kedua-dua 'barang' tersebut walaupun Rasid personali tahu kegunaan KY Jelly dan mengenali Ismail.
Tertarik dengan itu, blog AIDC pernah mengeluarkan artikel berkaitan lelaki bernama Ismail dan rantaian seks partner Anwar dalam kes Saiful.
Samada butiran DNA ini milik Ismail, Rasid atau individu yang lain hanya keterangan daripada saksi doktor yang boleh mengesahkan. Ini kerana ketakutan Anwar hingga terpaksa melengah-lengahkan kes ada asasnya kerana stor kunyitnya sudah terbarai.
Wow..! kemuncak cerita berahi Anwar akan terserlah jika spesimen individu kedua yang melekat pada Saiful terjawab.
Pokoknya, samada pertuduhan itu dengan kerelaan Saiful ataupun tidak pelakuan luar tabii Anwar tetap berlaku dan Wan Azizah juga tahu selera suaminya walaupun berdosa untuk diceritakan sesama manusia.
Bolehh tahan doggy Anwar sekarang....

No comments: