Wednesday, February 17, 2010

Saifuddin Spin Kata Masalah PKR 'Kecik' Saja.

Saifuddin Nasution terkial-kial tepis soalan reporter pasal masalah dalaman PKR. Dia spin pula kata masalah dalaman PKR hanyalah kecil jika dibandingkan dengan pemerintah, baca kat sini. Masalah kecik ke.? jika 8 orang nak lompat keluar sebab dah sedar Anwar Ibrahim adalah kaki penipu, chameleon dan tidak bermoral. Lebih seronok raba bontot 'anak-anak ikan' daripada nak perjuangkan bangsa.?

Ini yang Saifuddin temberang kat reporter...

Umno-BN sebenarnya lebih afdal kalau menjaga tepian kain mereka dahulu sebelum menjaga tepi kain orang.

“Sebab krisis yang berlaku dalam PKR adalah lebih kecil dibandingkan dengan krisis yang berlaku di dalam Umno-BN,” katanya.

Mengikut perkiraan nisbah antara PKR dan Umno-BN, Saifuddin memberitahu konflik dalaman BN adalah lebih parah tetapi ditutup rapat media dikuasai BN.

Kata beliau sekiranya kebebasan media dilaksanakan secara adil nescaya semua rakyat akan melihat ‘barah’ peringkat kritikal terdapat dalam Umno-BN akibat kemelut sekian lama.

“Malangnya kebebasan itu dinafikan haknya oleh Umno-BN, maka dengan mudahnya ia pergunakan media untuk menyerang pihak lawan demi kepentingan politiknya.

Tokey - Kita harus terima kasih sebab kebebasan media yang dilaungkan oleh Anwar Ibrahim hari ini sudah tidak dapat dikontrol lagi. Habis semua kena telanjang.


4 comments:

dino.yp@gmail.com said...

PKR dah nak telungkup!

Anak Lenggong said...

Kalau masalah tu kecik je dah tentu pemilihan kepimpinan parti tak ditunda..

Sebenarnya didalam PKR sekarang ini para pemimpin dan penyokong tengah menunggu masa untuk keluar parti...mereka telah mula sedar akan permainan politik nuar..kuasa penasihat lebih tinggi daripada kuasa presiden dan didalam apa juga tindakan yang dilakukan dibuat atas arahan persaorangan dan bukannya diputuskan dengan perbincangan.

Dikalangan pemimpin PKR juga sekarang ini berlaku perebutan untuk menjadi pemimpin..sekiranya ini berlaku akan berlaku perpecahan dan pemilihan tidak dapat dilakukan..

Anonymous said...

masalah kecik je. kalau kecik suruh la boss lawan si budak kecik saiful tu. kenapa nk suruh gugur kes pulak. lepas tu terngengek-ngengek mintak tolong yahudi, orang luar..heheheh kecik yer..

YANG GAMBI said...

Salam Tokey,

Sebesar-besar, seagung-agung AnuWar amat takut menghadapi perbicaraan dengan Saiful..... sampai mintak tolong MP-MP dari Australia, kenapa ?