Tuesday, September 08, 2009

Nizar Camry..! Mengapa Tidak Belajar Dari Sejarah.

Tokey nak ringkaskan disini...SERANGAN WAKTU SUBUH akan berlaku. Sungguh Tokey tak tipu. Pejabat SUK Selangor kelam kabut 2-3 hari ini. Memindahkan segala macam kerja busuk untuk menutup kesilapan. Pertemuan Hassan Ali dengan Sultan Selangor pasti mengundang persepsi pelbagai dari dalaman Selangor dan juga kepimpinan PAS. Tokey pernah hint sebelum ini bahawa siri ulangan tragedi Perak akan berlaku. Klik. Klik. Ianya pasti akan berlaku.

Apa yang dibincangkan Hassan Ali ketika berkunjung ke istana. Yang pasti kekesalan bersekedudukan telah diceritakan bersama satu ketetapan. Inilah yang diinginkan oleh seluruh rakyat Selangor.

Rakyat Selangor jangan terkejut jika di awal pagi akan datang regim Khalid menyerahkan kunci pejabat exco masing-masing dengan satu amarah yang nyata. I lost my home..!


Rakyat Selangor, I would to introduce ur new......?

3 comments:

Anonymous said...

Welcome home... Umno

MK IV said...

terkini dari SUK Shah Alam, ada berberapa bundle file berwarna kuning dilihat telah dibawa keluar dari office khalid di SUK... file2 itu di percayai akan di lupuskan supaya apa bila kerajaan baru kelak memerintah tidak ada bukti penyelewengan.

Anonymous said...

http://www.facebook.com/profile.php?id=553345382&ref=search&sid=1364931300.1851308156..1#/note.php?note_id=129925041855
bukan main lagi mamat ni mengutuk2 melayu sendiri...